Konsultant ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Telemarketing / Call center Warszawa
Szczegóły ogłoszenia
Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.
Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Szukasz ambitnej i rozwojowej pracy? Chcesz zyskać doświadczenie i rozwijać swoje kompetencje językowe ? Mamy dla Ciebie ciekawą propozycję!
Co dla Ciebie przygotowaliśmy?
- samodzielne stanowisko, które pomoże Ci rozwinąć Twój talent,
- pracę w firmie, która jest niekwestionowanym liderem rynku,
- elastyczne godziny pracy,
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
- pakiet szkoleń, który pomoże Ci rozwinąć skrzydła,
- pracę w otwartym i empatycznym zespole - u nas poczujesz się właściwym człowiekiem na właściwym miejscu,
- satysfakcjonujące wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy.
- znasz dobrze język angielski, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- posiadasz w sobie pozytywną energię i chcesz się nią dzielić,
- zależy Ci na elastycznych godzinach pracy,
- jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin,
- jesteś gotowy do pracy w godzinach niestandardowych oraz w weekendy,
- potrzebujesz nowych, ciekawych wyzwań.
- doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta mile widziane.
Nie czekaj, aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=3e31f8cd125541309a05a601f3f88f6a
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych