Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim w Szczecinie

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy
Pełen etat
Umowa
  • Umowa o pracę
Szukasz pracy, w której dużo się dzieje?
Lubisz pracować z ludźmi i dla ludzi?
Chcesz współtworzyć zgrany i wspierający się zespół?
Potrafisz podejmować szybkie decyzje w nagłych sytuacjach?
Zależy Ci na stabilnej pracy w biurze, w stałych godzinach (9-17)?
Bardzo dobrze znasz j. niemiecki i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy?
A w dodatku możesz pochwalić się doświadczeniem związanym z obsługą klienta?
Jeśli na większość z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: TAK - możesz sprawdzić się jako:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Szczecinie

Dołączając do zespołu Promedica24 będziesz:
  • wspierał naszych klientów niemieckojęzycznych mailowo i telefonicznie
  • organizował i koordynował wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą
  • budował długotrwałe relacje z klientem i personelem opiekuńczym
  • na bieżąco współpracował z partnerami biznesowymi
Dodatkowo możesz liczyć na:
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
  • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy
  • opiekę medyczną dla Ciebie i dla Twojej rodziny
  • ubezpieczenie grupowe
  • kartę Multisport
  • biuro w dogodnej lokalizacji
  • umowę o pracę
Promedica24 od 17 lat świadczy usługi opiekuńcze w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Polsce. Jeśli chcesz nas bliżej poznać– odwiedź naszą stronę internetową: www.kariera.promedica24.pl
Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę?
Nie czekaj, aplikuj poprzez link:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f3468f2855ce4747ae77fa55f1a5e53f

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą

Telefon: 224... ...Pokaż numer

Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt
Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Do góry